En heldag på Liseberg!

hejhej!
Imorse vaknade jag tidigt, skyndade mig och drog till Liseberg med syster. Vi hade en riktig heldag och hann med lite av varje. Åka karuseller, spela hjul och vara i spelhuset, 3dfilm, ben & jerrysglass från deras glasscafe mm mm mm. Men nu är mina ben helt slut och jag är såååå trött!!


jag langade hem några vuxenpoäng när jag gick hela dagen med RYGGSÄCK. hehe


I kön till Balder.

Har inte ätit sockervadd på flera år! Äckligt gott!

I väntan på 3Dfilmen var vi snygga i glasögon


Vi stressade i oss 2 kulor ben & jerrysglass - Jordgubbscheesecake och cookie dough.


Åkpass of today. Och mitt nya nagellack "kryptonite" från Pieces.

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback