Godmorgon!

Tänkte bara kila in och säga god morgon lite snabbt. Har en del att stå i idag, klockan tio har jag (förhoppningsvis) frisörtid och ska klippa och färga, en sommaruppfräschning helt enkelt! Efter det hinner jag förhoppningsvis kasta i mig något att äta innan jag klockan 13.00 har tid för massage. En härlig fredag alltså. (jag har tidsinställt lite inlägg under tiden så att inte bloggen blir helt tom på uppdateringar under dagen)


ska ta och dricka upp min ljuvliga morgonsmoothie jag gjort i min älskade lila blender från OBH nordica.


olika bär, skogsbärsyoghurt, en skvätt mjölk, lite honung. mumsfillibaba!!

Kommentarer
Postat av: Gabbi - mitt liv i ord!:)

sv: Tack för att du ville hjälpa mig, men jag har redan en som ska göra åt mig ;/

en kompis alltså!

2011-06-17 @ 10:02:10
URL: http://gabbiwashere.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback