Nu vill jag bli rödhårig!

Jag är en person som älskar att leka med mitt utseende, jag har haft långt hår, kort, svart, blont, brunt, rak lugg, smedlugg, jämnlångt hår mm. Nu har jag haft mitt märkbruna och relativt långa hår ett bra tag. Dags för förändring!

Kom på häromdagen att jag ville bli rödhårig a la Rihanna. Fyfan vad snyggt! Långt, lockigt hår, svart makeup och blommig klänning. Mums!

Tror dock det kommer krävas mycket för att underhålla färgen. Först och främst bleka ner mitt mörka hår = döden för håret. Sen färga det rött, undra hur länge färgen håller i sig? Kanske måste färga håret flera gånger i månaden till en början? Vill ju inte att det ska se halvdassigt ut utan det ska ju vara snyggt röd färg.



Kommentarer
Postat av: bella

Så grymt snyggt med rött hår, tycker du borde testa!



sv: Örhänget är från glitter, fjädrarna var från början vita men jag bytte ut dem mot ett par bruna/orangea från panduro :)

2011-06-22 @ 18:37:47
URL: http://bela.blogg.se/
Postat av: alexandra

rött hår är bara för snyggt!

2011-06-23 @ 14:41:30
URL: http://randomabilder.blogg.se/
Postat av: Malin

Neeeeeeej behåll ditt bruna hår :D

2011-06-24 @ 11:04:35





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback