Dags för vårkläderna

hej!
Jag har faktiskt inte ens tittat ut genom föstret än, men jag såg på någons facebookstatus att det var soligt ute. hoppas! Jag blir i alla fall sugen att shoppa vår/sommarkläder nu.


I vår kör jag på småblommigt, både i klänningar, shorts, tights...
Den dressade oversizeade klänningen skulle inte heller sitta fel
Undertill vill jag ha lite pösiga jeansskjorts eller skinnskjorts och övertill en rätt kort midjetröja i valfritt material
Skorna ska ha färg och vara klumpiga och smyckena stora och synliga(som vanligt)

Jag tipsar om nya NELLY.COM där de lagt till en ursnygg layout. Lagt till nyheter som sportsuits, och nelly trend(love it).
Dessutom, gratis frakt hela mars!


Nathalie Long Dress SEK 599, Dry lake - NELLY.COMLisen SEK 299, Tutti Frutti - NELLY.COMMilla Shorts SEK 279, Jeane Blush - NELLY.COM
Love Bird Dusty Tee SEK 499, One Teaspoon - NELLY.COMEdy Bodystocking SEK 249, Vero Moda - NELLY.COMPaniz Sweater SEK 399, Jeane Blush - NELLY.COM


TinTin SEK 399, Nelly  Shoes - NELLY.COMExclusive Stina SEK 449, Nelly  Shoes - NELLY.COMAbby SEK 499, Sugarfree Shoes - NELLY.COM
alla kläder, outfits och skor ovan kommer från NELLY.COM

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback