Det här får mig att må bättre

Vad som får en att må bättre beror naturligtvis på varför man är nere. Men jag är ju ett stolt fan av alla former av vardagslyx och det får mig alltid att må bra.
Bubbelbad, fotbad, ansiktsmask, hårinpackning, väldoftande hudkräm, nybäddade lakan, kolla inspirerande bloggar (kan-dee, underbaraClara...)
Äta glass, popkorn och kolla på snyftfilmer är också säkra kort. Men nåt som alltid är oslagbart är att umgås med människor man tycker om - fika, gå på bio, festa... Att klä upp sig och känna sig fin. Och att resa - komma bort en stund för att rensa tankarna.

Sen trro jag det är bra att gå till nån professionell för att prata, rensa tankarna och få en objektiv syn på ens liv.

Ja det finns många sätt att få en att må bättre. Framförallt om man bara har en stressig och jobig dag när allt gått fel. Men handlar det om att man mår dåligt av en livskris - sjukdom, död, avsked... Så är det nog bara tiden som läker ens sår. Sålänge man kan prata med någon!




Dag 1 – Presentera mig själv
Dag 2 – min största kärlek
Dag 3 – Mina föräldrar.
Dag 4 – Vad är kärlek.
Dag 5 – Min bästa vän.
Dag 6 – Ett ögonblick.
Dag 7 – Min tro.
Dag 8 – Det här hade jag på mig idag.
Dag 9 – Mina syskon.
Dag 10 – I min handväska.
Dag 11 – Mina drömmar.
Dag 12 – Min första kyss.
Dag 13 – Mitt favoritminne.
Dag 14 – Min favoritfödelsedag.
Dag 15 - Detta ångrar jag.
Dag 16 - Min första
Dag 17 - Det här upprör mig
Dag 18 – Det här får mig att må bättre.
Dag 19 – Det här får mig att gråta.
Dag 20 – Ett annat ögonblick
Dag 21 – Mina rädslor.
Dag 22 – Min favoritplats.
Dag 23 – Det här saknar jag.
Dag 24 – Mina ambitioner.
Dag 25 – Ett sista ögonblick.
Dag 26 – Det här åt jag idag
Dag 27 – Min dag
Dag 28 – Den här veckan ’
Dag 29 – Vad hade jag på mig idag
Dag 30 – Den här månaden

Kommentarer
Postat av: Johanna

va fina bilder:)

2011-03-30 @ 13:58:43
URL: http://asiwantit.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback