Dubbelpass!

Hej!
Puh, är HELT slut nu efter att ha tränat dubbelpass på gymmert idag. Först spinning - gav 110% efter det var det core. Inte ens fem minuters vila imellan, hann endast fylla på vattenflaskan. Och med tanke på att jag innan dess två veckorna har jag inte tränat flera gånger i veckan sen... år tillbaka. (vet inte om jag någonsin tränat såhär mycket under flera veckor i hela mitt liv faktiskt). Men kul är det, och nu är mitt tiokort slut(tog en och en halv vecka innan den tog slut. Vadå kasta pengarna i sjön...) så då blir det att köpa månadskort!


Blir så motiverad av min snygging-idol-favoritbloggerska som tränar så ofta och är så sjukt snygg (hon är även en stor stilförebild för mig). Så får bli en snodd bild från Tyra Sjöstedt, blogginlägget till ära!


Kommentarer
Postat av: Adela

SV: Haha vilket sammanträffande! Fan va fin du varrå!:3

2011-03-23 @ 21:08:52
URL: http://studiobitch.blogg.se/
Postat av: Adela!

SV: Men åh tack! Va go du är!^^

2011-03-23 @ 21:20:56
URL: http://studiobitch.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback