Frukostdejt

hej!
idag har jag varit med en kompis som jag inte hinner träffa speciellt ofta. Framförallt pågrund av hennes knepiga arbetstider då hon ofta slutar sent på kvällen. När man har en sån situaiton får man hitta på vad man kan! Så idag bjöd jag in henne till en frukostbuffe. klockan 10.00 började dejten och då var nästan allt färdigt (hon fick vänta i hallen en stund, men vafan, det har väl ingen dött av. hehe...)

när hon kom hade jag dukat fram en god fruktsmoothie med blåbär och en fruktskål samt juice.
På diskbänkarna låg bröd med gott pålägg, ägg, amerikanska pannkakor, yoghurt mm. trevligt tjöt blev det såklart också! 


Kommentarer
Postat av: Lisa - Smilinggirls!ッ

Vad gott det där såg ut! Värsta lyx-fikat ju! :D

2011-03-10 @ 17:58:13
URL: http://smilinggirls.blogg.se/
Postat av: Nas

Naaaw söt du e ! :)

2011-03-10 @ 18:16:20
URL: http://museme.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback