Testar: Orofluido hårolja

Hej!
En hårolja som gör håret lent och samtidigt reparerar känns väldigt bra och denna produkt används till vardags som till fest. Brukar tupera, spraya och använda volumaster i hårbotten och orofluidooljan i längderna i handukstorkat hår - sen fönar jag håret och det blir glansigt och lent som få.

doftar av en svag doft av vanilj - en väldigt god doft till skillnad från vissa vaniljprodukter som lätt får "wonderbaun"feeling.

Orofluidos hårolja innehåller tre olika oljor som på olika sätt ger näring och glans till håret.

bästa priset hittar du här.



Kommentarer
Postat av: Alejandra

hade också en jätte bra dag ! :D hur mår du ? :)

2011-03-15 @ 15:08:46
URL: http://juustalee.blogg.se/
Postat av: Anonym

Är det något du kan rekommendera?



Jasså, men jag läser det på grund av att mina föräldrar är döva, i och med att det inte finns teckenspråk som hemspråk var jag tvungnen att ta det! Synd att det inte finns lika mycket resurser för barn med döva föräldrar. :/

2011-03-16 @ 10:03:56
URL: http://eastwest.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback