Vita studentklänningar



Nu är det dags att köpa studentklänningar (för alla som tar studenten i år dvs, själv gjorde jag ju det förra året). Nedan listar jag de finaste klänningarna jag hittat för de som just tar studenten i år eller för oss som helt enkelt tycker att vina klänningar är nåt av det läckraste som finns till solbrun hud. :)

Allt nedan kommer från Nelly.se de har gratis frakt för alla tills i morgon, passa på!


Brijett Lace Dress SEK 299, Club L - NELLY.COMLace Dress One Shoulder SEK 379, John Zack - NELLY.COMAmy Volang Dress SEK 349, Rut m.fl. - NELLY.COMWaldorf Corsage Dress SEK 399, Vero Moda - NELLY.COMLace Bandeau Dress SEK 599, Rare Fashion - NELLY.COMMarina Dress SEK 1449, Maria Westerlind - NELLY.COM

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack så jätte mycket söta du!!



gud så snygga! jag vill ta stuenten igen x)

2011-03-30 @ 21:07:57
URL: http://asiwantit.blogg.se/
Postat av: Korinne

Hejsan! Den klänninngen uppe till vänster, med spetsen. Var hittade du den på Nelly.se?

Tack i förhand ! :)

2012-03-18 @ 13:21:47





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback