Få frisyren att hålla hela kvällen!

Nu är det fredag och många håller säkert på att göra iordning sig för kvällens äventyr och fester. Lyckost er! Själv är jag förskyld och orkar knappt gå upp ur sängen. Kurerar mig så jag ska orka någonting imorgon istället.


När jag fixar till mitt hår är det viktigt att jag har volym, det är det första jag fixar med min frisyr. Självklart ska frisyren hålla hela dagen och kvällen utan att man ska behöva bättra på och fixa till.
Nedan kommer därför två av mina favoritprodukter som fixerar och behåller frisyrens skick från början till slut!


Budgetvarianten kommer från Loreal paris och heter Studio line silk & gloss. Det är ett fixerande hårspray med extra styrka. Fixa till frisyren och spraya hela håret med en halvmeters avstånd (eller ha huvudet upp och ner, spraya hårrötterna och föna torrt så får du en fabolous volym)
Lyxvarianten är inte överdrivet dyr (kostar runt  200-300kr) och är en styling gel som kommer från Wella. Denna har jag köpt på Bellbox. Gör frisyren färdig. Ta en klick gel i handflatorna och bara "toucha" håret med gelen för grym fixering som verkligen håller hela kvällen (och ärlig talat hela dagen efter också, men det känns inte så fräscht)






Glöm inte att delta i min tävling där du kan vinna en girly girly goodiebag med skönhetsprodukter, smink, doftljus mm. (länk till tävlingen)


Kommentarer
Postat av: mysan

Tjenare, allt bra? :)

tänkte bra kika in och önska dej en fin helg! :)

kram

2011-05-27 @ 19:11:19
URL: http://myedenvad.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback