En ny design

Hej!
jag har fått en hel del beröm över min nya header samt mina nya knappar under presentationstexten. Min nya design har ju vuxit fram under flera veckor, genom att jag testat själv med bakgrundsfärger etc och sen kommit på att jag saknar all talang what so ever att göra snygga headers. Så gav det ansvaret till en fantastiskt duktig tjej vid namn Nicole. Här hittar ni hennes blogg.
Nu ser det ut mer som en professionell blogg vilket också var min avsikt. Ibland lönar det sig att betala litegrann för att få en riktigt snygg design som man är nöjd med.

Mitt tappra försök till en snygg header....



Den header som Nicole skapade





Glöm inte att delta i min tävling där du kan vinna en girly girly goodiebag med skönhetsprodukter, smink, doftljus mm. (länk till tävlingen)

Kommentarer
Postat av: hanna ♥

håller såååå med dig :D

2011-05-27 @ 20:54:52
URL: http://heaa.blogg.se/
Postat av: M▲ TILD▲

åh vad fint det blev!

2011-05-28 @ 00:35:49
URL: http://matildaforsstroms.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback