Pure Gold

Hej!
Igår vaknade jag med en dunderförskylning men mådde något bättre framåt kvällen. Idag orkade jag till och med till stan i en timma. Åt på burger king - riktigt classy ;), och kollade på Göteborgsvarvet. Deltog dock ej själv. höhö.
Har tackat nej till en födelsedagsfest ikväll på grund av min fysiska hälsa. Har superont i halsen, ända bak i nacken... Hoppas jag känner mig tiptop i morgon!


Har en hylla hemma hos mig. Med en plats för bara det bästa av det bästa. Allt i temat guld. Nuxes underbara guldolja med oändliga användningsområden. Återfukta huden, reparera håret eller få en guldskimmrande hud till festen. Tillsammans med en miniprodukt från samma märke med skimmer deluxe. Favorithåroljan från Orofluido som gör håret lent, väldoftande och glansigt. Till sist, en god doft som heter So Elixe.


Kommentarer
Postat av: OHMYGOSH©

ja verkligen det är jätte roligt :) tack så jätte mycket fina du! :)

2011-05-21 @ 18:40:54
URL: http://viktorias.nu
Postat av: jeanny - I ♥ MY LIFE

- tackar :) yes, båda plaggen är från h&m

2011-05-21 @ 19:09:48
URL: http://yyousuck.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback