Små detaljer förändrar helheten

Hej!
Jag älskar inredning och att hålla på att pyssla och förändra med små och stora medel. Har en större ommöblering i huvudet och även små inköp som gör stor skillnad.

Jag har två tavlor i a4format på en av mina väggar som jag haft i evigheters evighet. Hade nu tänkt uppdatera mig litegrann med grafiska tryck från formeli.se. Lägger en beställning på denna fina webshop i slutet av veckan när lönen kommer och tror de kommer pryda mina väggar riktigt fint,

Dessa tavlor har jag nu


Dessa tavlor vill jag byta till
(det rosa hjärtat fanns i lite olika varianter och färger så har inte beslutat mig om exakt vilken, men vill ha den stilen på det. Och visst är "dammtusstavlan" hur söt som helst!)

Kommentarer
Postat av: Jossan

sv. Tack så väldigt mycket, hihi! :)

Hängslebyxorna är köpta på GinaTricot tror jag ;)



Gullig blogg!

2011-05-25 @ 21:54:49
URL: http://josefinsunnanlid.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback