Uppdatering bland mina smycken

Äntligen har jag ju ordnat med mina smycken genom att köpa två smyckesträd. Nu har jag också klickat hem tre nya smycken från Style By Tyra. Varav en silvrig tunn halsring, är den snygg och sitter bra ger jag mig 17 på att jag kommer köpa den guldiga också! ear clips med lång kedja och ett kors. Skitsnygg! Har suktat efter ear clips i evigheter men inte hittat någon jag tycker varit snygg. Men nu så! Och till sist ett fjäderörhänge i brons och guld. Velade mellan brons och svart, men kom tillslut på att bronsfärgad är snyggare under sommaren. Så kanske jag köper den svarta till hösten om fjädertrenden håller i sig då.

Hoppas postgången går fort. Beställde dessa i söndags så de kanske har kommit fram redan idag!(hoppas!)


Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback