2 par finfina örhängen


Igårkväll kom jag hem från Stockholm. Många drinkar på stureplan, många timmar i butiker. Strosandes på drottninggatan, gamla stan. Vilse i t-centralen. Intag av god tapasmat och hann även med Tacco Bar. Lyxigt fyrstjärnigt hotell med pool, stort och fräscht rum, platt-tv, minibar... Dock en inställd Rihannakonsert vilket suger och jag har varit fruktansvärt förbannad över det (satt I Globen och en timme efter utsatt tid meddelades att konserten var inställd. otroligt oproffsigt). Men jag har haft en grym Weekend mitt i veckan med en riktigt grym vän!

när jag kom hem från min vistelse hade jag fått lite smycken från Gniztra. fint!

Kommentarer
Postat av: MsSophie

Jättesnygga örhängen!



/MsSophie

2011-11-04 @ 21:11:56
URL: http://www.improveme.se/mssophie
Postat av: gniztra

GU va fint ;-)

2011-11-17 @ 10:36:22
URL: http://www.gniztra.com/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback