Nu lanseras Dove Nourishing Oil Care



Dove Nourishing Oil Care är ett unikt hårvårdssystem för torrt hår. Produkterna återställer torrt och frissigt hår genom att ge näring och förebygga fuktförlust. Torrt hår kan man få av många orsaker, tex. genom att använda fel kam/borste, locktänger, föntorkning vid hög temperatur(ha alltid lägsta temp. när du fönar håret), vind och väder samt vissa kemiska behandlingar.  Dove nourishing oil care innehåller mandel- och kokosnötsolja som ger håret näring på djupet. Dove Nourising Oil Care lanseras nu i oktober.

- Undersökningar har visat att fler än var tredje kvinna upplever sig ha torrt och frissigt hår. Dove Nourishing Oil Care löser detta problem eftersom den nya formulan är överlägsen på marknaden och erbjuder ett helt nytt grepp gällande näring, återfuktning och uppbyggnad av hår. Sofia Syrén, Nordisk varumärkeschef för Dove hår.




Ej nopoo

Kommentarer
Postat av: Marika

Svar: Jag tror det gick ganska bra faktiskt :) Hon skulle höra av sig i november så får vi se.



Åh, detta skulle jag behöva till mitt otroligt torra och frissiga hår!

2011-10-20 @ 11:27:50
URL: http://marikkaa.blogg.se/
Postat av: Bell-Eve

Hej! Jag undrar om du vill hjälpa mig lite. Snälla, gå in på min blogg och läs det här inlägget; http://belleve.blogg.se/2011/october/hundhjalpense.html Sen kan du göra vad du vill.. PS; Jag försöker inte göra reklam för min blogg eller något, läs inlägget så förstår du.

2011-10-20 @ 13:43:21
URL: http://belleve.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback