Packar inför stockholm!



Packar inför morgondagens resa till Stockholm, globen och rihanna! Har knåpat ihop lite outfits så man har nån koll på vad man har med sig (så gör jag alltid innan). Addera halva smyckessamligen och 10 par skor så vet ni hur mkt jag har att göra ;)

Och ja, jag har hört om att konserten i Malmö blivit inställd, men det är två dagar kvar till konserten i globen, och klarar hon inte av den är hon kleeen  och då får jag se det som några grymma dagar i stockholm tillsammans med en av mina närmsta vänner. Stay positive!

(vet ej om jag bloggar därifrån men har tidsinställt massor. Så fortsätt kolla in som du brukar!)

Kommentarer
Postat av: suzy

åh vad roligt! blogga sen om hur d va :)

2011-10-31 @ 21:08:42
URL: http://goldensanna.blogg.se/
Postat av: Blopparna - Emmy

Åh vad avis jag är på dig! Hoppas du får en underbar tripp till Stockholm och att Rihanna är grym!



sv: Åh vad kul att höra all din positiva respons, man blir så glad! Det är sådan som dig som gör att vi kämpar på ännu hårdare :) Tack för allt!

2011-10-31 @ 22:16:09
URL: http://blopparna.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback