SachaJuans schampo och balsam



Jag har testat SashaJuans schampo och balsam ett litet tag, såpass länge att jag tror mig kunna ge en ärlig recension om produkterna.

Först till det uppenbara - i vanliga fall använder jag mig av balsammetoden (med schampo blir mitt hår ofta platt, volymlöst, flygigt och väldigt tråkigt) vilket gjorde att jag bävade för att använda schampo igen. MEN jag är totalnöjd. Håret blev rent och väldigt glansigt och flygigheten kände jag inte av alls!. Doftade en svag god doft av typ citrus(eller nåt annat fräscht). Redan efter schampotvätten (innan balsamet applicerades) kändes håret inte alls lika sprött som det annars lätt kan göra och det löddrade sådär lagom mycket.

Produkterna är till för skadat och slitet hår(framförallt hår som skadats av solen) och iom att mitt hår har rätt god kvalitet för tillfället kan jag inte avgöra om den vårdande formulan gett resultat.
Jag ger dessa produkter klart godkänt och kan rekomenderas varmt!

Här kan du läsa mer om Sashajuan intensive repair.

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback