Veckans snyggaste outfit - Fashion ala Neli


Heels/Zara. Jeans/Lindex. Vit t-shirt/H&M. Halsband/H&M. Skinnjacka/H&M.

I Nelis modeblogg hittar man massor av inspirationsbilder från världen alla hörn. Hon bär snygga outfits och ger läsarna tips och goda råd, så som "såhär bygger du upp en basgarderob", "mig and match med säsongens trender". Vi har tagit oss ett snack med denna snygga bloggerskan.

Beskriv din stil med tre ord.
- Basic, feminint och sexigt.
Vem eller vad är din inspirationskälla?
- Om vi ska nämna en person så säger jag Elin Kling, men jag inspireras dagligen av tidningar, internet, bloggare, folk på gatan/bussen...
Hur lång tid tar det för dig att bestämma din outfit en vanlig morgon?
- Jag fixar dem alltid kvällen innan så jag inte ska stressa nästa dag haha.
Vilka butiker köper du de flesta av dina plagg?
- H&M och Zara.

Lär mer på bloggen Iamsofashion.


Vill du få chansen att bli veckans snyggaste outfit nästa vecka?
Klicka på bilden för mer info.


Kommentarer
Postat av: neli

åh va roligt hihi =) absolut inget att ändra på =) allt är bra.. tack så hemskt mycket för att jag fick vara med =)

2011-09-18 @ 14:35:37
URL: http://iamsofashion.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback