Something new, something borrowed & something blue

Förr: Beautyboxen.


Numera:



Mestyle!!!!! Dessutom egen domänpekning.
hädanefter funkar mestyle.se för att komma in på bloggen (beautyboxen.blogg.se funkar dock fortfarande)



En ny design är på g och färdig inom kort. Har redan fått se en sneek peak - sinnessjukt snyggt!


Lite annat som är nytt. Har skaffat en facebookgrupp för mestyle.se För att gilla (jag skulle bli så glad, pinsamt att ha en facebookgrupp utan gillare ;)) går du in här.

Dessutom har jag skaffat ett twitterkonto, time for some searius twittring från och med nu! Vill ni följa mig (säg till så börjar jag följa er) så gör ni det här.



Dock fortfarande: lika grymma inlägg, naturlig skönhetsvård, mode, charm och snygga bilder. Hoppas ni fortsätter följa med med det lite nyare, fräshare! puss.

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback