Sporty Spice


|collegetröja (med lila ärmar) - Asos . Turkos keps - New Era|

Jag kör på sporttrenden i höst. Med prylarna ovan, ett par sköna mörka jeans, mörka solglasögon och färgglada sneakers eller gräddvita palladium. Kan inte bli annat än bra!

Nåt mer som inte kan bli annat än bra är denna bloggen. Nu när vi (äntligen!) skaffat oss höghastighetsbredband (då vi innan körde med internetdelning med telefonerna) har blogglusten kommit tillbaka som en stor bomb. Ihop med detta kommer designen fräschas upp ordentligt. Jag kommer skaffa mig ett eget domän, ett nytt bloggnamn, grymma outfits, inspiration till naturlig skönhetsvård, snygga modekollage mm. Bloggsuget är på topp och jag gillart!

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback