Veckans snyggaste outfit - Pelin Özan


En upgoing modebloggare med de mest fantasifulla och grymma shootsen - Pelin Özan, som bloggar på Impashion.se, har veckans snyggaste outfit. Hon berättar hur hon kom på sitt bloggnamn, hur hon får ideer till sina photoshoots och mycket mer. Enjoy!

Beskriv din stil med tre ord
Oj, svårt. Jag kommer faktiskt inte på något, så vi får skippa den frågan!

Du har ett sånt coolt bloggnamn. Berätta hur du kom på det.
SVAR: Tack! Jag tänkte först heta pashion (fashion fast med ett p, eftersom jag heter Pelin). Men det var upptaget, så då fick det bli impashion istället!


Du tar grymma outfitbilder till din blogg. Hur får du ideerna till dina photoshots?
SVAR: Tack så mycket! Jag vet faktiskt inte. Jag kan ligga i min säng innan jag ska sova och tänka "Hur ska jag fota? Vad är snyggt?", sen kommer jag på olika miljöer, rekvisita, outfits m.m. som jag tror skulle kunna bli bra på bild. Då skriver jag ner det i min idébok och sedan fotar jag när jag har tid!


En av hennes alla coola photoshoots

Många inspireras av din stil, kan du avslöja vad du har för inspirationskällor?
SVAR: Jadu, jag läser ungefär 20 bloggar om dagen, och det ger mig självklart stor inspiration!

Var handlar du de flesta av dina kläder?
SVAR: H&M

Har du några tips på tjejer som vill men inte riktigt vågar sticka ut med sin klädstil?
SVAR: Två ord: Kör hårt.



tack för dina svar, du är grym!
SVAR: Tack själv!


Lär känna Pelin lite mer på hennes blogg.

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback