Ett kärleksfullt bemötande hos Beautyminerals



Jag fick hem ett paket från Beautyminerals för några dagar sedan som innehöll mineralfoundation, kabukiborste och rouge från everydayminerals. Detta blir faktiskt första gången jag använder mineralbaserad make-up, spännande!

Beautyminerals är en butik på nätet som säljer skönhetsprodukter. Det jag gillar bäst med butiken är att de vill ha en personlig relation med sina kunder. Alla kunder får nämligen en handskriven personlig hälsning i varje order. Gullig tanke!

Använder du mineralsmink?

Kommentarer
Postat av: Anneli

Jag har också några produkter därifrån men inte hunnit prova dem än. Ser framemot att testa dem :)

2012-02-23 @ 15:15:32
URL: http://vanitas.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback