Light finishing treatment & style shifters


Blogkeen i samarbete med Vackerstore lottar ut 100 stycken paket innehållandes lyxig hårvård. Jag är en av 40 utvalda bloggare som fått ett av paketen med produkterna.

Varför inte ta chansen att ro hem ett av de hundra paketen?



Blogkeen är som en nyare version av bloglovin - du följer dina favoritbloggar och prenumererar på deras inlägg. Du får jättegärna följa mig om du vill. Det gör du i så fall här. Släng iväg en kommentar om du följer mig på blogkeen så ska jag se till att börja följa dig med :)

Kommentarer
Postat av: MyzaaN

Hej Linn, såg att du lämnat en kommentar på min blogg om Veckans snyggaste outfit :D Tycker det låter spännde och kul...hur går man till väga för att anmäl sig ? :D kram

2012-02-16 @ 17:45:21
URL: http://myzaan.devote.se
Postat av: J e n n s a n s v ä r l d ?

Roligt att få lite produkter att testa!



Ps. jag såg att du inte har reklambannern från JH Shop uppe på din blogg. Maila [email protected] eller kommentera min blogg om du har frågor/önskemål kring samarbetet. Du kan alltid få koden på nytt och vi kan alltid disskutera ett nytt samarbete om du önskar det! :)

2012-02-19 @ 17:01:15
URL: http://jennsansvarld.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback