My favourite mascara


Jag byter mascaror som andra byter underkläder och har aldrig använt en mascara som jag känt för att använda igen.
Loreals mega volume collagene har dock kommit att bli en favorit med en klibbiga konsistensen och med kolsvarta och tjocka fransar som resultat (till skillnad från mina genomskinliga tre hårstrån jag kallar ögonfransar i vanliga fall). Jag fick mascaran i en goodiebag från ett event i höstas och har faktiskt blivit riktigt fast.

Vad kräver du av din mascara?

Kommentarer
Postat av: Caroline

Ska ge bra volym, men ändå separera fransarna.

2012-02-21 @ 18:19:06
Postat av: Belma :)

Hej !



Joo, jag har ganska små ögonfransar och

när jag sätter på mascara så blir det ganska klumpigt och min fransar går isär varandra!

Du kanske kan ge mig några tips om hur jag kan göra så det inte blir såhär eller vilken mascara jag kan använda ? :-)



http://beelmaahalilkanovic.blogg.se/



Kram !

2012-04-17 @ 16:12:52





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback