Presenter inför alla hjärtans dag

Untitled #47
Snart är det alla hjärtans dag, dags att börja planera presenter. Personligen är det en dag full av kärlek från mig till min pojkvän som är alldeles extra speciell och har varit sålänge vi varit tillsammans. Köp nåt fint till din käresta. Ovan har jag listat några förslag. Särskilt gillar jag iden att köpa ett gäng lyxiga chokladkakor alt. en chokladprovningsdag. Tyvärr är min kille inte speciellt mycket godisgris av sig...

Har du ingen kärlek kan du ha en grym dag ändå. Tillsammans med din bästis gör ni kärleksgrejer som bio och middag, tjejiga drinkar, shopping och har en allmänt grym kväll!

Lovetröja och linne - Avanna, laptopfodral i skinn - mango, make-upkit - nelly.se, infinite lovehalsband - kyssjohanna.se, heels - have2have, herrkofta och solglasögon - mango

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback