Bäst & sämst shopping 2011 + vinnare av tävling


Sämsta shoppingen 2011:

Gul tröja köpt från Tradera som var urtvättad och hade tappad passform redan när jag fick hem den. Använd väldigt sparsam just av den anledningen.
Bruna kängor. Inte direkt mitt bästa köp med tanke på att jag köpte skorna i för stor storlek vilket gjorde att mina fötter såg gigantiska ut, dessutom kändes det som att jag badade i skorna när jag gick i dom...
Metallicshorts. Woho tänkte jag. Nu ska jag köra på metallictrenden och vara lite fashöön. Javisst, ett par shorts som amerikanska basketspelare använder med väldigt dålig passform. Ser ut som jag har fetaste rumpan i dom. Dessutom väldans svår att matcha snyggt. nåja, det var väl ett ärligt försök...
Mosterklackar. Ett köp som är typiskt för internetshopping. I ärlighetens namn var de inte speciellt snygga ens på bild. Kosta skjortan gjorde de också. Men av någon anledning fastnade jag för dom. 17 cm smala stilettklackar, jojo, de ser i alla fall bra ut i min bokhylla.
Andra misslyckade köp är leopardmönstrade svartvita byxor, sladdriga polotröjor med dålig passform, massor av ringar, armband och halsband som trasslat in sig i varandra, gått sönder eller glömts bort.


Mina bästa köp 2011:
No Guns linnet från Avanna. Ett statementplagg som är riktigt grymt. Himla snyggt och passar alla stilar!
Mitt bästa fynd från Tradera under året - en paljettkjol för 57 :-. Har använts hur mycket som helst till fest, vardags, som kjol och som tubtop under kavaj.
En himla mysig stickad tröja från Indiska som jag använt sönder (på riktigt, nu har trådarna börjat släppa. Ingen bra kvalitet alltså tyvårr).
En jacka från Gina Tricot som jag inhandade rätt impulsivt och som varit min följeslagare hela hösten och vintern.
Andra bra köp är: jeansen från Gina Tricot, sammetshortsen från Vero Moda, beige kavaj från Tradera.

Vad har dina bästa/sämsta köp under 2011 varit?



Förresten är tävlingen av parfymen från By Marcel avslutad och vinnaren är utsedd.
vinnaren av parfymen från By Marcel är My. Grattis! Maila mig [email protected] med din adress!

Var med i den nya tävlingen där du kan vinna ett par Damn Heels ballerinas!

Kommentarer
Postat av: Zeinab

Aha okej tack, ska va med ikväll i din nya tävling.

2012-01-09 @ 18:25:36
URL: http://alwaysinpink.myshowroom.se
Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Grattis till my :D

2012-01-09 @ 19:52:28
URL: http://angelica.blogg.se/
Postat av: Alice Asplund

Grattis my! :D

Mitt värsta köp var nog en riktigt billig klänning som ser.. riktigt billig ut. Haha ;)

Det bästa var nog ett par riktigt bekväma kängor från ECCO :) <3

2012-01-10 @ 13:55:00
URL: http://medalice.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback