När 2011 blev 2012




Firade nyårafton hemma hos mig med min finaste pojkvän och mina finaste vänner. En lugn, men väldigt lyckad (och sen!) kväll. förade innan gästerna kom med mojito. Nyårsmiddag blev pastasallad, varma frallor och taccopaj. Efterrätt blev hemmagjord chokladpudding med passionsfrukt, apelsin och vindruvor. På tolvslaget blev det såklart fyrverkerier och skumpa!



2011 var året då kärleken spirade och jag fick massor av nya vänner för livet och ett drös med bekanta. Många nätter med klackarna i taket under göteborgs varma vår- och sommarnätter. På hösten byttes festerna ut mot filmkvällar och jobb, jobb, jobb. Tidiga jobbdagar och det slumpade sig så att bussen jag tog till jobbet, gick samma tid som bussarna jag brukade ta hem från krogen. Kändes väldigt.. hm.. speciellt.
År 2011 bjöd även på massor av resor och nya intryck. Började året med en natt i The Reef i Fredrikshamn. Bara dagar efter det drog jag iväg till Tanzania, en fantastik resa med minnen för livet. Mallorca, Stockholm(med en utebliven Rihannakonsert), Skövde(haha!) och Grand Canaria har jag hunnit med samt en spaweekend en regnig sommarhelg.

År 2012 kommer bli ett spännande år. Först ut är ett köp av en systemkamera (imorgon). Och om bara några veckor blir jag och min pojkvän Joakim sambos! Annars hoppas jag på lite mer pengar i plånboken, ännu fler resor och massor av nya upplevelser och minnen. Träna för att det är kul, äta nyttig och god mat, behålla hälsan, ägna mig åt välgörenhet av något slag, välbefinnande, lycka och ro i kropp och själ!


Kommentarer
Postat av: Ida ♥

fina bilder :) allt bra?:)

2012-01-04 @ 11:58:48
URL: http://vinsasliv.blogg.se/
Postat av: - bbella aka huuynh ::

hoppas din dag har varit bra hittils ! :)

2012-01-04 @ 15:42:09
URL: http://bellahuuynh.blogg.se/
Postat av: Kattises :)

Tjäna pengar på din blogg som jag gör!

Jag har tjänat över 1000 kr på 1 vecka! :D

http://mylifeaskattises.blogg.se/2012/january/heelt-sjukt.html

btw: va sägs om bloglovin byte? :)

bor du i skövde? :O

2012-01-04 @ 17:13:49
URL: http://mylifeaskattises.blogg.se/
Postat av: Jarske - Barbie on the outisde, Rocker on the inside

Hejsan!

Jag har precis flyttat till Barcelona, kika gärna in på min blogg och läs om hur jag anpassar mig till det nya landet och kulturen, och försöker lära mig ett helt nytt språk. Samt hur jag och min pojkvän klarar ett långdistansförhållande på 255 mil.

Pussen!

2012-01-04 @ 21:18:37
URL: http://jarske.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback