Storbloggarnas förändringar



Okej, okej, okej. Dags för lite bloggiakttagelser såhär på trettondagsafton.

Kenza, som jag inte haft mycket över för innan. Vad skriver hon om? Varför blir hon berömd för sin stil - hon klär sig väl som vem som helst? Vad GÖR hon egentligen? Fy 17 vad ytligt med alla fester, bekantas bekanta och aldrig något som helst djup. Hon har plötsligt tagit en långresa till Sydafrika och nu landat i Tanzania. Hon skriver inte bara om paradis, vita stränder och häftiga djur (som jag trodde hon skulle göra) utan förvånadsvärt mycket om situationen i ghetton där nere, tar vackra kort på lekande barn och plåtskjul som stora familjer bor i. Väldigt inspirerande och inte alls ytligt!!

Tyra Sjöstedt däremot, G.U.D vad har hänt med henne?!?! Hon har varit en stor stilförebild för mig, jag vet inte hur mycket smycken och skor jag har från SBT och hur mycket kläder jag köpt på grund av att jag sett henne i samma plagg. Hon som skriver om både yta och djup, hon som skriver öppet om sin utbrändhet, sitt förhållande som knakat och hur hon startat Style By Tyra. Hon, hon har plötsligt börjat driva en hästblogg där var och varannat inlägg handlar om hästar, ridning och annat som de flesta av hennes läsare faktiskt inte är intresserade av. Hur många outfits har hon lagt upp på sistonde?! Och SBTs klädkollektion var en besvikelse för min del, var ingenting (förutom den transparenta kappan) som föll mig i smaken. Och jag som  älskar hennes stil... Vad har hänt?!?!?!

Kommentarer
Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Intressant :)

2012-01-05 @ 16:21:33
URL: http://angelica.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback