Tre trender från catwalken



Tre snygga trender att ha koll på under våren.

Blommigt - kommer väl alltid tillbaka under våren? I år är det blommigt hela vägen med blommiga byxor, tröja i samma mönster, skor, väska och hatt! Starka färger ska det vara och i bomullsmaterial (dvs inga småblommiga tunikor i halvdassiga färger)
Pastell - kommer, precis som blommigt, alltid tillbaka under våren? Matcha med olika pastelliga nyanser i block. Mint, blekrosa, beige och babyblått är färger att ha koll på. En nudefärgad kavaj med raka snitt och lite oversized är snyggt!
Helvitt - våga köra på vitt från topp till tå. Med vita kostymbyxor och vit t-shirt. Vit maxikjol och vitt linne. Vit kavaj och vita jeans. Vit catsuit eller vit sommarklänning.

Kommentarer
Postat av: Louise

Suck... Jag hatar dedär blommorna. De är ÖVERALLT och lyckas aldrig försvinna. Typiskt. :P Yttligare ett år med dem...



Sv: Tack så mycket. Kul att du gillar mina bilder. :)

2012-01-16 @ 23:34:32
URL: http://wizy.blogg.se/
Postat av: JoJo

sv; ah okej då är jag med. :)

jag är exklusiv säljkonsulent för dom nu och försöker bli gruppchef :) jag tycker det är superkul att hålla på att sälja oriflame och få åka på alla events, kickoffer och liknande som dom har :)

ska på kickoff imorgon t ex :) kram

2012-01-17 @ 16:53:14
URL: http://rockdoll.devote.se





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback