Veckans snyggaste outfit - Therese Sörensen


klänning-inlovewithfashion.com/cuffs-lindex/solglasögon-cubus/tröja-vila/skor-henry kole/väska-vivistyle

Therese Sörensen har årets första och veckans snyggaste outfit. Hon är en pysslig modebloggare naturligtvis med snygga outfits som sig bör. Som sagt pysslig - hon gör koppar, tavlor, smycken och bakar goda bakverk! För Beautyboxen berättar hon om de mest minnesvärda trenderna 2011 och hur hon vill klä sig 2012.

Beskriv din stil med tre ord

Cleant, blandat, svart (känns som halva min garderob är just svart.. hehe)

Vilka trender har varit mest minnesvärda under året som gått?

För mig, så är det den maskulina stilen! Kostymbyxor, loafers, svart och vitt. Fastnade även för stickade trenden hela hösten.. Men om det är en stil som stack ut mest i år, tycker jag dock att det är Navajo (indian) stilen. Fjädrar, virkat, drömfångare och framför allt de stentvättade avklippta levisen!

Vilka trender ser du fram emot att klä dig i under det kommande året?

Oj, ska jag vara ärlig så har jag inte tänkt så mycket på det än.. Men en sak är ganska klar för min del, läder och neon! Är just nu på spaning efter en neon gul klänning, helst åt det maskulina hållet. Tror väldigt mycket på COS trendsättning just nu. Men man vet aldrig, jag byter klädstil som underkläder känns det som.. haha, det där lät ganska fel, men jag menar bara att jag älskar att testa nya saker och stilar. Så vi får se helt enkelt!

Vilken bloggare tycker du har snyggast klädstil?

Utan tvekan Angelica Blick. Men även Fanny Lyckman har satt sina spår!

Angelica blick är den bloggare som klär sig snyggast enligt Therese

När började du intressera dig för mode?

Har alltid tyckt om kläder, smycken, skor etc. Men blev inte riktigt intresserad eller förstod mode förrän 7 månader sen kanske? Ja, herregud! Men jag ÄLSKART!

Du tar väldigt snygga bilder på bloggen, både outfitbilder och på stilleben. Vad använder du för kamera och redigeringsprogam? Vad är dina bästa tips för att knäppa av en riktigt snygg bild?

Tack! Jag har nyligen köpt min allra första system kamera, vilket är en samsung nx-11. Har inte fått riktigt grepp om den än, är inte direkt duktig på teknik! Använder mig av lightroom 3 som redigeringsprogram, men har även börjat trixat lite i photoshop cs5.
Mitt bästa tips? UTOMHUSLJUS! Bilder blir alltid bäst utomhus, och det gäller att hitta rätt ljus för rätt bild! Att få en bra känsla i bilden helt enkelt.

Två andra snygga outfits från Therese arkiv

 

Lär känna Therese Sörensen lite bättre på hennes blogg.

 

 


Vill du också visa upp din snyggaste outfit, svara på frågor om din stil och bli länkad med din blogg i tre veckor?
Anmäl dig till veckans snyggaste outfit! Släng iväg ett intressemail till [email protected] eller skriv en kommentar!

 


Kommentarer
Postat av: martina

Just nu har jag 2 stycken superhärliga tävlingar i min blogg! :)



I den första tävlingen kan du vinna ett valfritt smycke från Sofie Marléne Design!

http://martinaolsson.myshowroom.se/11634/tavling-vinn-valfritt-smycke-fran-sofie-marlene-design/



Och i den andra tävlingen kan du vinna ett riktigt trendigt kragsmycke från designbyMW!

http://martinaolsson.myshowroom.se/11690/tavling-vinn-ett-valfritt-kragsmycke-fran-designbymw/

2012-01-03 @ 21:45:36
URL: http://martinaolsson.myshowroom.se





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback