Visa upp din snyggaste outfit!

Det finns många tjejer och killar därute med inspirerande outfits, en grym stilkänsla och en blogg med alldeles för få läsare. Varje vecka visas en av dessa fantastiska personer upp sin outfit samt svarar på några frågor om mode och dennes personliga stil. Personen får en fet länk i inlägget samt syns i menyn till vänster på min blogg i tre veckor.

 

Vill du vara med och visa upp din stil samt få lite fler läsare? Maila mig på [email protected] eller släng iväg en kommentar med din mailadress och bloggadress.

Alla är välkomna, oavsett om du har en blogg eller inte.

Just nu är jag dock ute efter bloggare som driver en blogg som INTE är en modeblogg - du kanske driver en fotoblogg? Mammablogg? Matblogg? Livsnjutarblogg? Killar välkomnas även lite extra just nu.

Alla personer som varit med i veckans snyggaste outfit hittar du här.


Kommentarer
Postat av: chanette

jag kan inte hitta vad det står vem som vann parfymen

2012-01-09 @ 18:26:18
URL: http://darkbarbie.blogg.se/
Postat av: Monia

sv: okej, den nya tävlingen var inget för mig, men tack ändå för tipset :) Vart ser man vinnaren av parfymen då? Jag hittar inget :P

2012-01-09 @ 21:40:46
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/
Postat av: Ewa Kuczynska

snygg blogg du har! och många inspirerande inlägg ;)

kram!

2012-01-10 @ 14:35:58
URL: http://ewakuczynska.blogspot.com





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback