Bloggevent med a nonsmoking generation & skuggeoco


Inspirationskollage inför bloggers-in rummet på Scandic rubinen som bloggerskan Trendenser inreder.



Jag tror man förhindrar att ungdomar börjar röka är att marknadsföra cigaretter som trashy och skabbigt. Folk kommer alltid röka, men ger man det en oglamurös stämpel kommer man inte vilja röka (jämför med att sitta och dricka öl på en parkbänk eller ta ett glas vin i en välbesökt park med vänner).

Började dagen med ett föredrag från organisationen a non smoking generation. Bra initativ, dock tyckte jag att vissa som var med var lite ute och cyklade när diskussioner uppkom. Nog om det. Jag var exakt lika sliten som jag ser ut att vara efter gårdagens maratonparty med Summerburst. Men det var värt det!

NSG och Skugge&co hade lyckats bra med eventet som bjöd på lyxig fika, informativ föreläsning och hälsosam goodiebag(goodiebagens innehåll kommer upp strax!)
(stöd NSG med deras grymma arbete genom att gilla deras facebooksida)

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback