Testar tandblekning för hemmabruk från beconfiDent och vitaretander.nu


|Hemmatandblekning beconfiDent 369:-|

Kaffe, te och vin har satt sina spår på tänderna och det är många av oss som suktar efter ett vitare, fräschare leende. Framförallt nu under sol-och-badmånaderna. Nedan kan du läsa om min tandblekningsrecension.

Hos Vitaretander.nu hittar du allt om tandblekning. Både för hemmabruk och hos tandläkaren. De recenserar olika tandblekningsmärkenför hemmabruk. Jag har fått möjlighet att via Vitaretander testa BeconfiDent tandblekning som gör tänderna vitare snabbt: Enl. bruksanvisning räcker det med endast två timmars verkningstid!

Den tandblekningsmetod som BeconfiDent erbjuder är väldigt smidig: forma bitskenorna med hjälp av varmt vatten. Applicera blekmedel direkt på tänderna med hjälp av sprutan. Låt verka. Klart! Jag tyckte det var riktigt coolt att man såg resultat nästan direkt. Blekcremen har en fräsch mintsmak vilket jag tycker är positivt. Nackdelen är att man inte får äta och dricka några timmar efter avslutad blekning (hehe). Kort sagt: ett smidigt hemmakit som går fort och ger resultat. Rekommenderas till dig på språng som vill ha ett vitare leende snabbt, enkelt och billigt. Ilningar och isningar kan tydligen uppstå men det var inget jag fick.


Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback