Veckans snyggaste outfit - Fridas fashion



Fridas blogg innehåller massor av vit inredning, fina outfits och en stor dos inspiration. Frida beskriver sig själv som en skoälskare där en skosamling aldrig blir komplett. Denna vecka har Frida veckans snyggaste outfit och hon berättar om vad hon tycker om kommande trender, hur man får till hennes inredningsstil och måsteplagg för våren.

Beskriv din stil med tre ord:
Trendig, klassisk och feminin.

Vad tycker du om de kommande trenderna:

- mintfärg
Mintgrönt är verkligen min färg, gillar pasteller överhuvudtaget som vi kommer se mycket av denna vår. Har redan hunnit köpa två mintgröna tröjor, en blus och ett nagellack.
- sporttrenden
Sporttrenden är inte min kopp te, kan dock tycka att det är snyggt med mysbyxa/shorts med hög midja vilket kanske är lite sportinfluerat?
- gubbskor
Gubbskor är inget ni kommer att se på mig i vår, alldeles för maskulint för min stil, men loafers däremot. Love it!
- vitt från topp till tå
Jag älskar vitt, det känns som att det kommer bli vårens färg tillsammans med pastellerna. Vitt från topp till tå är fantastiskt fint, tänk vit kostym, solbränd hy, slarviga lockar och spetsiga pumps. Hur snyggt? Eller sockersött i vita spetsshorts och Converse.

Du skriver en del om inredning också, vad har du för inredningsstil i ditt hem? Några tips som är bra att tänka på om man vill inreda i samma stil som din?
Mitt hem går att beskriva med ett ord - vitt. Gillar New England inspirerat med mycket stjärnor varvat med Sailor stilen (båtar, fyrar). Modernt men ändå ombonat och mysigt. Vill man inreda i min stil, så tänk vitt.


En bild från Fridas fantastiska hem

Vilka är dina måsteplagg under kommande vårsäsongen?
Färgade jeans, pastellfärgade överdelar och loafers.

Du säger själv att du har en förkärlek för skor. Vilka skor bär du under våren?
Jag älskar skor och väskor, min passion i livet hur knäppt det än låter. I vår kommer jag att köra på mina nyshoppade ballerinaskor från Tory Burch, vita Converse och spetsiga pumps. Ett par mullvadsfärgade boots (finns ett par från Ash med nitar) samt loafers måste införskaffas.

Två par skor från Fridas skosamling


Kommentarer
Postat av: inspireme ❀

Älskar Fridas blogg! :)

2012-03-05 @ 15:01:41
URL: http://inspireme.spotlife.se
Postat av: Veronica

Kul med alla intervjuer du gör! Och så gillade jag verkligen inläggen om produktinnehåll! Perfekt! :)

2012-03-06 @ 09:23:23
URL: http://meandmycloset.blogg.se/
Postat av: alexandra

Super fin blogg! Följa varandra på bloglovin?



(Ber om ursäkt ifall du inte gillar sånna här kommentarer!)

2012-03-07 @ 15:24:07
URL: http://thisisalexandras.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback