Emma S feel fresh every day


Emma S feel fresh every day Pure Ocean 89:-

Emma S har lanserat den femte produkten i Emma S bodyserie. Denna gång en deodorant/antiperperant med ett snällt tänk: Emma S Deodorant/Antipersperant är utan alkoholer, parabener och mineraloljor. Innehåller rättvisemärkt sheasmör som är mjukgörande och skomsant mot huden.

Jag har fått möjlighet att prova på Emma S feel fresh every day pure ocean och har mycket positivt att säga. Den håller bort fukt och lukt länge. Dessutom lämnas min annars röda hud under armarna återfuktad. Rekomenderas!

Samtliga produkter från Emma S är baserad på mjukgörande shea- eller passionsfruktsolja. Ett rättvisemärkt tänk har används i alla lde. Emma S underleverantörer samarbetra med FNs utvecklingsorgan. Andra produkter i Emma S bodyserie är: body lotion, body wash, body scrub och hand cream. Priserna ligger mellan 89-149:-

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej! Nu har jag bytt blogg från amandapersson.blogg.se till http://apfoto.blogg.se/ så hoppas du läser den istället för min gamla :)



Ha en bra dag :D

2012-05-03 @ 16:20:52
URL: http://apfoto.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback