Veckans snyggaste outfit - Cecilia Keinapel

Blonda stjärnskottet Cecilia från Norge har veckans snyggaste outfit denna söndag och avslöjar hennes norska favoritbloggar, vad hon tycker om sommarens trender. Och mycket mer!


Beskriv din stil med tre ord

Inspirationsfull, minimalistisk och edgy

Du lägger ofta upp inlägg om "min dream outfit". Både egna foton och kollage. Hur hittar du inspiration till din drömoutfit?
Jag hittar inspiration fraa andra bloggar, fra mitt egen stil och fra magaziner.


En dream outfit från Cecilias blogg

Tror du det är någon skillnad på hur modetjejer klär sig i Sverige och i Norge? I så fall , på vilket sätt? Vilka är dina norska favoritbloggar?

Jag trur det er en skilnad på hur modetjejer klär sig i sverige och i Norge fordi i sverige,typ stockholm har dom flera butikkar, typ mer fashionable butikkar. Men, jag menar at Norge har kommat sig de siste två årane. Modetjejene frå sverige trur jag likar det mer edgy som jag, och tørr å by på sig sjelv.
Jag gillar Ulrikkelund.com Nettenestea.com Fotballfrue.no och www.martheborge.blogg.no

Vilka accessoarer tycker du är snyggast till sommaren?
Snyggast trend til sommaren er definitivt lekre farver, colourblocking, dipdyed, mint, pastell, naglar och blomprint.

Till sist:
Vad tycker du om:
- pasteller
Jag gillar det, er mycke du kan matcha med den fargen och er jätte fint som neglpynt på hendene. Pastellfarger i år er jätte hot tyckar jag.
- runda glasögon
Min favorit! Gillar det! Har typ 3 stk hemma. Jag byttar på, men GinaTricot har jätte mange fina.
- blommigt från topp till tå
Det blir for mycke menar jag! Jag tyckar det er fint på kläder, men da måsta man matcha det på riktigt.
- loafers
Nej, nej och nej! Det er inte fint! Varfor er det trend? *skrattar*
- dip dyedmönster
Besta trenden i år! Det komma ta av tel sommeraen, jätte kul trend, spess på denimshortser og jackar.

Lär känna Cecilia lite mer på hennes blogg.




Vill du också synas här med din outfit, svara på frågor om din stil och få en fet länk till din blogg? Maila mig på [email protected]

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback