Dags att förnya kameraväskan!

Untitled #75
 1. Kamerastativ 2. Starfilter 3. Kamerarem 4. Kameraväska
 

Nu när hösten är här och det stundtals känns fruktansvärt deppigt passar jag på att shoppa lite nytt och fräscht. I höst satsar jag på nyheter till kameran. Starfiltret är jag speciellt intresserad av, det är ett filter att skruva längst fram på objektivet och har ett rutnätsmönster. Om man tar foton i mörker med fina ljuskällor ger det ett fint stjärnljus över bilden. Tänk till mysiga vinterpromenader :)
Och vad sägs om den snygga kameraremmen med glittriga paljetter? Roligare än de vanliga canon-remmarna, om man säger så..
 
Vad gör du för att bringa lycka i höstmörkret?

Kommentarer
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Ett starfilter skulle jag också vilja ha! :)

2012-11-04 @ 14:45:34
URL: http://adaras.se





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback