Min senaste lashextensions-kund

 
 
Ovan ser ni min senaste ögonfranskunder. Jag är väldigt nöjd med resultatet. Måste dock lära mig att inte ta för mycket/för lite lim samt låta limmet torka ordentligt på den egna fransen innan jag släpper den. Eftersom att släpper jag fransen innan det torkat limmar fransarna ihop sig, detblir svårt att reda ut fransarna och klumpar. Dock är detta endast min tredje lashextensions jag gör i hela mitt liv. Så kanske inte kan förvänta mig ett 100% resultat redan?
 

Kommentarer
Postat av: Carro - en emo/scene bloggerska

Riktigt fint med ögonfransförlängning, funderar själv på det :) Kramisar Carro

Svar: gör det! Det är sjukt värt att ha lash extensions. ingen mascara behövs och fransarna blir längre än med mascara. finns bara fördelar (jo, förutom att det är dyrt och tar lång tid förstås, men fin får lida pin. intesant?)

2012-10-28 @ 17:26:33
URL: http://quiethell.myshowroom.se/
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

ååh så snyggt! Vill så gärna prova det där! :D

Svar: do it! Den dagen jag öppnar salong kommer jag ge dig spons på lash extensions ;) kommer dock ta ett par år . hehe.

2012-10-29 @ 14:33:34
URL: http://adaras.se





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback