Allt som jag inte skulle göra, gjorde jag ändå.

Först skulle jag inte klippa mig. Men efter att ha hittat en fin drop in salong bredvid min körskola fick jag en klipptid där direkt. Sedan skulle jag inte shoppa något. Men har precis kommit hem efter att ha köpt ett par skor (bild kommer upp sen)

Jag gillade verkligen den salongen. Det var sådär lagom personligt och otroligt fräscht och fint. Så nu tänker jag ge lite gratisreklam för dom till er som bor i Göteborgsområdet.
De har både naglar, hud och hår och ligger på norra gubberogatan (nära olskroken och redbergsplatsen)


Här är en bild på mitt hår med nyklippta hårtoppar


Jag upptäckte att jag verkligen behöver färga håret. Så det ska jag göra inom kort :)


Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback