Äntligen färdig!!!

Hej!
äntlinge är jag klar med både apu-uppgifterna och projektarbetet. Dags att få pusta ut för ett tag. Gud så härligt!!
Sånu ska jag försöka hinna med att plugga körkortsteori, behöver plugga det och har itne haft tiden på ett jäkla tag. så det finns alltid saker att göra. Nu ska jag på ett pass indoorwalking på gymmet (när skolarbetena står upp över öronen på mig är träning ingenting jag prioriterar alls, men så fort jag får tid så tar jag mig ett pass eller två)




Inget mer sånt på ett tag (nåja, en vecka ellerså...)

I morgon händer det en del grejer, ska på räddningstjänstsutbildning på morgonen, direkt därifrån till stan där jag ska vara nagelmodell i en skola jag själv kanske ska börja i, på kvällen ska jag fira valborg med några vänner(när ska jag hinna äta?!). Kanske grilla, elelr nåt annat mysigt :)

Vad ska ni göra på valborg?

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback