Påminnelse: vinn en spikmatta

Hej!
kommer ni ihåg att jag för ett tag sen skrev att hela mitt skolarbete försvann från datorn och jag blev helt förstörd(dagen innan det skulle in)? samma sak hände idag, hade skrivit en och en halv sida på datorn i ett arbete som ska vara inlämnat i morgon och allt försvann, råkade på nåt mystiskt sättskriva över filen med en annan utan att egentligen ha gjort nåt. Ärligt talat orkar jag inte ens bli förbannad, bara skiter i det. får jobba järnet i morgon och lämna in ett halvkasst arbete istället..
Har gjort halkan idag! Svinroligt,kan vara nåtav det roligaste jag gjort faktiskt. :)


En liten påminnelse. På fredag är sista dagen att vara med och tävla om att vinna en spikmatta, väska och avslappningsskiva!!!! Länken tilltävlingen är här Kom ihåg att det endast är pålänken man kan delta,
skriv alltså inte i detta inlägget omni vill tävla!!!

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback