Ett måste för alla skönhetsjunkies!

Hej!
nu har jag pluggat och pluggat och pluggat och pluggberget har blivit lite mindre. Passar på att ta en paus och blogga lite.

Är ni skönhetsjunkies precis som mig och älskar allt som har med det att göra är denna boken ett absolut måste!



Skönhetsbibeln
Står på en hedersplats i mit rum, längst upp på bokhyllan. Innehåller läckra bilder och grym fakta om allt från hur man klämmer finnar på rätt sätt till de bästa sminktipsen.
Ett hett tips att önska sig i födelsedagspresent om man inte redan har den.


Nu ska jag börja plugga igen och ikväll ska jag som sagt på teorilektion på körskolan, en lektion om bilen - vad nu det innehåller. Ska även hinna läsa igenom de aktuella sidorna i teoriboken innan lektionen och göra iordning mig. stress, stress! Vi hörs senare :)

Kommentarer
Postat av: placebohoe

Söt nalle :) kram

2010-02-24 @ 03:24:09
URL: http://placebohoe.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback