glamourama

det har varit så himla jobbigt och stressigt det senaste att all ork och lust till någinting bara sögs ut ur mig när mitt arbete försvann. Orkar inte ens skriva om det på nytt, får förklara för lärarna i morgon varför jag inte lämnat in det i tid. Sen är det en stor inlämning på fredag också...suck. Är så himla trött på skolan och allt som har med skolan att göra överhuvudtaget och det känns inte ens lite lättare att veta att jag snart har praktik i fem veckor. För faktum är att jag fortfarande har skola nu som gör det jobbigt. Men nu skiter jag i det här. Har tagit ett långt varmt bad, dock blev jag inte speciellt nedvarvad eller lugn. Men nu ska jag kolla på glamourama

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback