Tisdag

Hej!
Har faktiskt varit hemma en bra stund idag, hade kortisdag idag så var hemma redan halv ett. Var så jäkla trött så jag sov bort typ halva dagen men nu känner jag mig pigg som en engelsk gris :D

Måste bara säga det att människor som man inte känner speciellt bra, men som ändå vågar ringa och prata med en på ett sakligt sätt om saker man tagit illa vid sig eller om man tjaffsat eller liknande är värda massor beröm. En tjej från min klass ringde nu på eftermiddagen och vi hade ett långt samtal om saker som hänt och en massa grejer uppklarades och stora saker som man blivit ledsen och irriterad över var plötsligt inte lika stora längre. Jag önskar att jag kunde våga vara lika modig, enda anledningen till att jag drar mig för att reda upp saker med personer jag har en ytlig kontakt med är nog för att jag är rädd att bli bortgjord..

Resten av dagen ska spenderas framför skolböckerna, har två prov i morgon (som jag är otroligt oförberedd till men ska göra det bästa av saken) och sedan ska jag passa på att plugga lite körkortsteori.
Vi hörs senare!

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback