en liten lista

har haft fullt upp denna vecka och kommer att jobba varje dag i en och en halv vecka till(utan helg) slitsamt men så är det. Tiden räcker inte till.

Har ett rätt tråkigt och enformigt jobb så för att hålla motivationen uppe gör jag här en liten lista.

+
härliga pengar
ska belöna mig med en helkroppsmassage hos marrös
eventuella referenser till framtida jobb
hotell och restaurangerfarenhet om jag vill jobba där senare
jobberfarenhet
eventuellt ett bra omdöme
goa jobbarkompisar

-
ensamt
stressigt
tungt
enformigt och TRÅKIGT


Minuspunkterna må vara få men de väger tyngre en plusdelen. En står ut - det gör jag alltid. Nästa vecka kommer jag dock inte jobba på hotellet som jag gjort denna veckan. Utan då ska jag jobba i matsalen på en skola - det är ju gothia cup nästa vecka. Där ska ajg jobba med massor av folk jag känner bra så det ska bli superkul :)


Har ni något sommarjobb?

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback