besöksrekord

HEj!
Idag spräckte jag 300besökargränsen :) Kul i alla fall att så många nya har hittat hit. Det glädjer mig och jag hoppas att ni återkommer :) Kolla gärna in arkivet och de olika kategorierna där det finns mycket roligheter och många välskrivna inlägg.



Vill du fråga någonting eller kontakta mig så mejla mig till [email protected]. Vill du lägga till mig på bloglovin så använd knappen under presentationen till vänster.
Är du från ett företag och är intresserad av något slags bloggsamarbete, sponsra till tävlingar, sponsra med produkter, länkbyten eller annat så mejla mig på [email protected]

Kommentarer
Postat av: Anonym

SV:visst e klänningen fin :) ? tror nog jag kommer ha den när jag åker utomland snart, på krogen som du sa ;) tack för dina tips! Kram!

2010-06-24 @ 19:01:34
URL: http://zepcansmaja.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback