Dagens shopping

Har varit hemma och pluggat ett tag nu, har kommit en väldigt god bit på vägen. Men nu lägger jag pluggandet åt sidan - detfår vänta tills i morgon.

Varpå Limit idag och köpte två härliga klänningar - en för sommriga partynätter och en för somriga piknikdagar.


Läcker lackklänning


Vit sommarklänning. Med gladiatorskor, svarta tights och träsmycken på shoppingturen eller brunbrända bara ben och blomma i håret på stranden.


Ovanligt fint armband för att vara mig, jag är så himla dålig på smyckenmen denna gången fick jag faktiskt till det :)


Jag är så himla komisk för det jag behöver är underdelar (tights, jeans...) och skor. Men vad köper jag? Klänningar, jeansväst och andra överdelar

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

vilka snygga klänningar =)

2010-03-17 @ 22:25:44
URL: http://pyttis.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback