hostar, nyser,snorar, huvudvärk

Mår verkligen inte bra. Orkar knapt hålla ögonen öppna och jag kämpar för att sitta denna korta stund vid datorn för att skriva detta blogginlägg som inte kommer handla om något speciellt. Svettas som en gris ochfryser som en eskimå om vartannat. Dricker vatten som en tok - säkert tre liter om dagen.

Men måste tvinga iväg mig till praktiken i morgon och på tordag, de två sista dagarna av min praktikperiod. Får kapra alvedon och sprigna och snyta mig stup i kvarten för att orka men det går nog. I morgon har jag frivilligt anmält mig till att göra frosting till 40 muffins tillsammans med fritidsbarnen på eftermiddagen. Tror ni jag ångrar det litegrann nu eller? Men, jag klarar mig. På torsdag har jag påsklov och får se till att vila upp mig ordentligt. Fick en smärre chock när jag kolldae i kalendern idag. VAD MYCKET SKOLARBETE! Idrottsuppgift, teckenspråksuppgift och projektarbetsinlämning och att bara nämna några. På det har jag teorilektioner på körskolan, hemplugg och körlektioner. Men men, snartär det över också¨Bara drygt 40 skoldagar kvar till studenten när jag börjar skolan igen, och det klarar jag av gallant :)

Kommentarer
Postat av: Kc

Jaha oj :P

Men då är jag och deltar din tävling :D<33

2010-04-05 @ 00:37:45
URL: http://kassiie.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback