Idag måndag

Tjao!
Är precis klar med min inlämning i psykosocialt arbete. Gud vad härligt, ångesten över att ha haft det efter mig så länge har genast släppt och det känns skitbra!

Ringde en person från funktionshinderenhet och undrade om jag ville få ett uppdrag som ledsagare till ett funktionshindrat barn. Självklart ville jag det men tackade ändå nej (tyvärr!) eftersom det krävdes att jag jobbade varannan helg lördag och söndag. ed tanke på att jag har skolan, Oriflame och försöker ta körkort samt att jag vill ha någonting som i alla fall liknar fritid kände jag att jag var tvungen att tänka på mig själv. Usch, vad tråkigt. Hoppas det kommer fler chanser!


Nu är jag helt fantasilös, vad ska jag göra under resten av helgen måntro?

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback